Συχνές ερωτήσεις

  • 1. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε παραγγείλει.

    Ο χρόνος αποστολής κάθε προϊόντος αναγράφεται στα δεξιά, κάτω από την τιμή του προϊόντος και υπολογίζεται σε εργάσιμες μέρες.

     

    Ο χρόνος παράδοσης παραγγελιών που εμπεριέχουν περισσότερα από ένα προϊόντα εξαρτώνται από το προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο διάθεσης.

  • 2. Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

    Από την καταχώρηση κιόλας της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβεις, σε ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται

    Τα στάδια είναι τα εξής:

    • Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
    • Σε επεξεργασία – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων
    • Ολοκλήρωση – Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί.
    • Παραλαβή από κατάστημα – Η παραγγελία σου είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα που έχεις επιλέξει
    • Ακύρωση – Η παραγγελία σου έχει ακυρωθεί

     

     

    Επίσης, μπορείς να βλέπεις το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σου οποιαδήποτε στιγμή θέλεις κάνοντας είσοδο στο IroKids.gr και κλικάροντας την επιλογή "Παραγγελίες πελάτη" κάτω δεξιά.

  • 3. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

    Στο IroKids.gr μπορείς να παραγγείλεις εύκολα και απλά με τρεις διαφορετικούς τρόπους.

    • Μέσω του site: βρίσκεις το προϊόν που θέλεις και πατάς την επιλογή «Καλάθι» και ακολουθείς τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.
    • Τηλεφωνικά: καλώντας μας από σταθερό ή από κινητό στο 2105910207 & 2105983689 –αστική χρέωση–από Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ.
    • Από το κατάστημα: αν το προϊόν που θέλεις δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα, μπορείς να το βρεις και να το παραγγείλεις μέσω του IroKids.gr με τη βοήθεια των υπαλλήλων του καταστήματος.
"